Un nou studiu publicat de cercetători de la Universitatea din Pennsylvania sugerează că suplimentele cu omega-3 ar putea contribui la reducerea comportamentului agresiv atât la copii, cât și la adulți, transmite MEDIAFAX.

Cercetarea, publicată în revista științifică Aggression and Violent Behavior, arată că administrarea de omega-3 poate reduce agresivitatea cu până la 28% pe termen scurt.

Rezultatele vin în urma unei meta-analize ample care a inclus 29 de studii clinice randomizate și aproape 4.000 de participanți. Specialiștii spun că descoperirea ar putea avea implicații importante pentru sănătatea mintală și pentru gestionarea comportamentelor violente, scrie Science Alert.

Omega-3 și reducerea agresivității au fost observate la copii și adulți

Potrivit cercetătorilor, efectele benefice ale omega-3 au fost observate indiferent de vârstă, sex sau diagnostic medical. Studiile analizate au fost realizate între anii 1996 și 2024 și au avut o durată medie de 16 săptămâni.