Bondscoach Ronald Koeman verraste in de wedstrijd tegen Zweden door niet Donyell Malen, maar Brian Brobbey in de spits te zetten. Die keuze pakte goed uit: Brobbey scoorde twee keer.

Het is nu de vraag of Oranje spelers met kleine blessures of spelers die tegen een schorsing aan zitten moet sparen. En: moeten we wel tegen Marokko willen spelen? Of is het gunstiger om tweede in de poule te worden en tegen Brazilië uit te komen?

Wij zijn benieuwd naar jouw opstelling. Kies hieronder jouw beste elf. Hou je vast aan Brobbey? En komen er spelers in die nog geen minuten hebben gemaakt?

Vul het hieronder in, deel je opstelling en bespreek je keuzes in de reacties.

Lees reacties, stel vragen aan de redactie, geef respect en praat mee over het belangrijkste nieuws.