Το εργοτάξιο του υπό ανέγερση Γενικού Νοσοκομείου Σπάρτης ΙΣΝ επισκέφθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κάνοντας λόγο για ένα «υπερσύγχρονο νοσοκομείο» που θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για ολόκληρη την Πελοπόννησο.Το νέο νοσοκομείο, που κατασκευάζεται με δωρεά του Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2027 και θα αντικαταστήσει το υφιστάμενο νοσοκομείο της πόλης, το οποίο λειτουργεί από το 1953.Ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε για την πορεία των εργασιών, οι οποίες εξελίσσονται σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, ενώ ευχαρίστησε το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος για τη «γενναιόδωρη πρωτοβουλία» στήριξης του Εθνικού Συστήματος Υγείας.«Η κυβέρνησή μας στηρίζει το Εθνικό Σύστημα Υγείας με έργα και όχι με λόγια», τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, επισημαίνοντας παράλληλα τη σημασία της συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην ενίσχυση των υποδομών υγείας.«Αρχιτεκτονικό κόσμημα» για τη Λακωνία και την ΠελοπόννησοΟ πρωθυπουργός χαρακτήρισε το νέο νοσοκομείο «πραγματικά ένα αρχιτεκτονικό κόσμημα», σημειώνοντας ότι θα αποτελέσει σημείο αναφοράς όχι μόνο για τη Σπάρτη και τη Λακωνία αλλά και για ολόκληρη την Πελοπόννησο.Το έργο θεωρείται τεχνικά απαιτητικό, καθώς το νέο συγκρότημα κατασκευάζεται δίπλα στο παλαιό νοσοκομείο, το οποίο θα συνεχίσει να λειτουργεί έως ότου ολοκληρωθεί η μετεγκατάσταση των υπηρεσιών.Μετά την ολοκλήρωση της μεταφοράς, το παλιό κτήριο θα κατεδαφιστεί ώστε να διαμορφωθεί ο περιβάλλων χώρος του νέου νοσοκομείου.
Το 2027 έτοιμο το νέο Γενικό Νοσοκομείο Σπάρτης - «Αρχιτεκτονικό κόσμημα», τονίζει ο Κ. Μητσοτάκης
Το νέο νοσοκομείο, που κατασκευάζεται με δωρεά του Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2027 και θα αντικαταστήσει το υφιστάμενο νοσοκομείο














