Nem várt módon befolyásolhatja a bélflórát a hozzáadott cukor teljes elhagyása az étrendből – állítják kuvaiti kutatók, akik egereken kísérletezve vizsgálódtak. De az eredményeiket más szakemberek szerint érdemes fenntartásokkal kezelni.
Se szeri se száma azoknak a kutatásoknak, amelyek összefüggésbe hozták a hozzáadott cukor túlzott fogyasztását az elhízással, a 2-es típusú cukorbetegséggel és a szív- és érrendszeri betegségekkel. Nem csoda, hogy sokan igyekeznek elhagyni az étrendjükből, ami valóban rengeteget segíthet az egészséges táplálkozási szokások és testsúly kialakításában. A hozzáadott cukor teljes elhagyásának anyagcserehatásait ugyanakkor eddig még csak kevesen vizsgálták. https://pulzus.hvg.hu/egeszseg/20260708_cukorbetegseg-visszafordithato-remisszio-nagy-geza-belgyogyasz-semmelweis-egyetem
Hozzászólások
Egy budapesti tanár a világ egyik leglassabban öregedő embere – a rutinja pedig bárki számára elérhető
A milliárdos, aki évi több millió dollárt költ arra, hogy fiatalabbnak tűnő szervei legyenek – megszokott szereplő a longevity világában. Helstáb Martin szembemegy a kialakult képpel, és bizonyítja, hogy a hosszú, egészségben eltöltött élet nem pénzkérdés. A Budapesten élő művésztanár és filmrendező szerény költségvetésből, hétköznapi boltokban kapható szerekkel és otthon is megvalósítható szokásokkal érte el, hogy a Longevity World Cup nemzetközi rangsorában a világ hetedik leglassabban öregedő embereként tartsák számon.






