Waarom Russell geen straf kreeg na zijn kwalificatie voor de GP van Oostenrijk

George Russell pakte zaterdag in een hectische kwalificatie poleposition voor de Grand Prix van Oostenrijk.

De Brit verbeterde zich in extremis, terwijl Max Verstappen even eerder was gecrasht en er een gele vlag in de voorlaatste bocht hing.

Waarom kreeg Russell geen straf?

Hoewel er met de gele vlag werd gezwaaid wist Russell zich toch te verbeteren.