Lyt til artiklen

Henter...

Lokaltog genoptager driften på banerne i Nordsjælland mandag morgen, efter at togtrafikken har været indstillet over weekenden efter flere sygemeldinger.

Det skriver Lokaltog i en pressemeddelelse.

Togene vil i begyndelsen køre med nedsat hastighed. Der må derfor forventes forsinkelser, lyder det.