Lyt til artiklen
Henter...
Lokaltog genoptager driften på banerne i Nordsjælland mandag morgen, efter at togtrafikken har været indstillet over weekenden efter flere sygemeldinger.
Det skriver Lokaltog i en pressemeddelelse.
Togene vil i begyndelsen køre med nedsat hastighed. Der må derfor forventes forsinkelser, lyder det.









