Lyt til artiklen

Henter...

Al togtrafik på Lokaltogs strækninger i Region Hovedstaden bliver fra torsdag aften indstillet i mindst tre dage.

Det skyldes, at togselskabet torsdag eftermiddag har modtaget sygemeldinger fra samtlige medarbejdere i driftscentralen i Hillerød.

Det skriver Lokaltog i en pressemeddelelse.