Lyt til artiklen
Henter...
Al togtrafik på Lokaltogs strækninger i Region Hovedstaden bliver fra torsdag aften indstillet i mindst tre dage.
Det skyldes, at togselskabet torsdag eftermiddag har modtaget sygemeldinger fra samtlige medarbejdere i driftscentralen i Hillerød.
Det skriver Lokaltog i en pressemeddelelse.







