Joacim LundKommentator i Aftenposten Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTBLykke til med «opplevelsen av fellesskap» i de nye bydelene!Publisert: 20.06.2026 09:05 | Oppdatert: 20.06.2026 09:23– Åtte nye bydeler trenger åtte navn, sa byrådsleder Eirik Lae Solberg (H).Han hadde samlet pressen i rådhuset for å informere om bydelsreformen. Og introdusere sin nye helsebyråd, Oluf Ulseth (H), som også har fått ansvaret for bydelene fordi de organiserer helse-, omsorgs- og sosialtjenestene. Han presenterte tre navnealternativer til hver av de nye bydelene. Nå åpner høringen, og det er fortsatt mulig å komme med forslag før navnene blir bestemt til høsten.Les hele saken med abonnement
Bydelene må ha navn. Men dette er en vits.
Lykke til med «opplevelsen av fellesskap» i de nye bydelene!













