De ‘raamwerkovereenkomst’ tussen Libanon en Israël, die de landen in de nacht van vrijdag op zaterdag ondertekenden, is volgens Hezbollah-leider Naim Qassem „vernederend, schandelijk en een verraad van de soevereiniteit [van Libanon]”. Dat melden internationale persbureaus zaterdag op basis van een verklaring van Qassem. In de overeenkomst staat onder meer dat het Israëlische leger zich pas…