Formule 1-coureurs mogen dit weekend vanwege het hitteprotocol een koelvest dragen tijdens de Grand Prix van Canada. Maar niet iedere coureur is daar blij mee. "Vorig jaar was er een probleem met het systeem en werd ik juist gefrituurd."

De FIA heeft voor de Grand Prix van Oostenrijk een hitteprotocol afgegeven. Daardoor mogen coureurs komend weekend een koelvest dragen.

Formule 1-coureurs mogen dit weekend vanwege het hitteprotocol een koelvest dragen tijdens de Grand Prix van Canada. Maar niet iedere coureur is daar blij mee. "Vorig jaar was er…

Formule 1-coureurs mogen dit weekend vanwege het hitteprotocol een koelvest dragen tijdens de Grand Prix van Oostenrijk. Maar niet iedere coureur is daar blij mee. "Vorig jaar was…