Van Dijk genoot van Oranje, maar is ook kritisch: 'We waren soms te slordig'
Virgil van Dijk keek met een tevreden gevoel terug op de 1-3-zege van Oranje op Tunesië, maar is ook kritisch op zijn ploeg. De aanvoerder baalde van de slordigheden en het Tunesische doelpunt uit de corner.