Van Dijk genoot van Oranje, maar is ook kritisch: 'We waren soms te slordig'

Virgil van Dijk keek met een tevreden gevoel terug op de 1-3-zege van Oranje op Tunesië, maar is ook kritisch op zijn ploeg.

De aanvoerder baalde van de slordigheden en het Tunesische doelpunt uit de corner.

"Er was een lekker sfeertje in het stadion en dit is een goede overwinning", zei Van Dijk na afloop tegen NOS.

"In grote fases waren we erg goed, alleen net voor rust en net na rust waren we te slordig."