Rijkswaterstaat heeft voor maandag het hitteprotocol ingesteld voor Limburg en Noord-Brabant.

Rijkswaterstaat heeft voor maandag het hitteprotocol ingesteld voor Limburg en Noord-Brabant.

Automobilisten met pech worden woensdag en donderdag „snel” naar een tankstation of parkeerplaats gebracht, zodat ze niet „langer dan nodig in de hitte op het warme asfalt staan”.…