Kinderen in Zeist moeten zelfgebouwde hut afbreken: 'Heel veel moeite gedaan'
Groot verdriet bij kinderen in Zeist. Wekenlang werkten ze samen aan het bouwen van een hut. Maar van de gemeente moeten ze die nu afbreken. "Irritant", vindt Stijn (9) dat.