Lyt til artiklen

Henter...

En læge, der er vendt tilbage fra en humanitær mission i DR Congo, er testet positiv for ebola i Frankrig.

Det oplyser Frankrigs sundhedsministerium onsdag.

Lægen er i isolation, og myndighederne er i gang med at opspore kontakter, lyder det.