Lyt til artiklen
Henter...
En læge, der er vendt tilbage fra en humanitær mission i DR Congo, er testet positiv for ebola i Frankrig.
Det oplyser Frankrigs sundhedsministerium onsdag.
Lægen er i isolation, og myndighederne er i gang med at opspore kontakter, lyder det.










