Stipt om 20.00 uur gaat het licht uit in het GelreDome en verschijnt Bad Bunny in een crèmekleurig pak op het podium. Er klinkt een werkelijk oorverdovend gegil voordat de eerste noot is gespeeld. Benito Antonio Martínez Ocasio, zoals de Puerto Ricaanse artiest echt heet, neemt het rustig in zich op. Het uitzinnige applaus dat volgt na het eerste nummer LA MuDANZA ontvangt hij met een tevreden knikje.
Concertorganisator MOJO waarschuwde concertbezoekers vooraf voor de warmte en daar hadden ze niets teveel mee gezegd. Fans zijn goed voorbereid: wie vanaf de tribune over de zaal uitkijkt, ziet een zee van wapperende waaiers.
Bad Bunny zelf is gedurende de avond bepaald niet op de hitte gekleed. Nadat hij zijn eerste set in pak doet, volgt daarna een oranje trainingspak (weliswaar met korte broek) en als laatst een outfit met een bontmuts en witte handschoenen. Het lijkt de zanger weinig te doen: er is amper een zweetdruppel bij hem te ontdekken.
In en rondom het GelreDome is dinsdagavond opvallend veel Spaans te horen. Het is voor de meeste fans dan ook geen probleem dat Bad Bunny de gehele avond enkel Spaans praat. Zijn toespraakjes worden met luid gejuich ontvangen terwijl enkele Nederlandse fans vertwijfeld om zich heen kijken.







