Het KNMI heeft tot zeker dinsdag code geel afgegeven wegens aanhoudende, benauwende hitte. Maar ook daarna blijft het erg warm. Woensdag kan het lokaal 35 graden worden en ook donderdag en vrijdag blijft het tropisch warm, met uitschieters tot 37 graden. 's Nachts koelt het amper af.
Hoe ga jij om met de hitte? Blijf je veel binnen, eet je ijsjes of zet je de airco extra koud? Laat het weten in de reacties.
Maak binnen 1 minuut een gratis account aan en krijg toegang tot extra artikelen.
Gelieve een geldig e-mailadres in te geven.
Lees reacties, stel vragen aan de redactie, geef respect en praat mee over het belangrijkste nieuws.












