Rockfans komen aan hun trekken op laatste avond van oververhit Pinkpop

Een zinderend heet Pinkpop is zondagavond ten einde gekomen met optredens van Foo Fighters en Yungblud.

Beide artiesten trokken een afgeladen vol festivalveld.

Eerder op de dag startte Bente een moshpit en werd de muziek van Limburg gevierd.

Het was de beurt aan Bente om het hoofdpodium zondag te openen, om 13.00 uur 's middags.