Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε ότι πλοία, πολλά από τα οποία φορτωμένα με πετρέλαιο, αρχίζουν να βγαίνουν από την περιοχή των Στενών του Ορμούζ, στον απόηχο της συμφωνίας ΗΠΑ – Ιράν.«Πλοία, πολλά φορτωμένα με πετρέλαιο, αρχίζουν να βγαίνουν έξω από τα Στενά του Ορμούζ. Πηγαίνουν κατά μήκος της νότιας “οδού”, που είναι απόλυτα ασφαλής, προστατευμένη και άθικτη. Υπάρχουν και άλλες περιοχές για μετακινήσεις» σημείωσε σε ανάρτησή του.Μείνετε συντονισμένοι για όλες τις εξελίξεις στο liveblog της ΝαυτεμπορικήςΒανς: Ανοικτά μακροπρόθεσμα χωρίς την επιβολή διοδίωνΟι Ηνωμένες Πολιτείες αναμένουν ότι τα Στενά του Ορμούζ θα είναι ανοικτά μακροπρόθεσμα χωρίς την επιβολή διοδίων, δήλωσε λίγο νωρίτερα σε συνέντευξή του στο CNBC ο Αμερικανός αντιπρόεδρος Τζέι Ντι Βανς.Ο Βανς είπε επίσης ότι ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών και ο πρόεδρος της ιρανικής βουλής θα εκπροσωπήσουν το Ιράν στην υπογραφή του μνημονίου κατανόησης την Παρασκευή στην Ελβετία και ότι πολλές λεπτομέρειες της συμφωνίας πρέπει ακόμη να διευθετηθούν.Ιρανική διπλωματία: Χρέωση τελών ναυτιλιακών υπηρεσιώνΑπό την πλευρά του, το ιρανικό υπουργείο Εξωτερικών ανακοίνωσε ότι το Ιράν θα χρεώνει μάλλον τέλη ναυτιλιακών υπηρεσιών στα πλοία που θα διέρχονται από τα Στενά του Ορμούζ παρά διόδια, στο πλαίσιο της συμφωνίας-πλαισίου που συνομολογήθηκε από τις Ηνωμένες Πολιτείες.«Πάντοτε υποστηρίζαμε ότι δεν επιδιώκουμε την είσπραξη διοδίων διέλευσης, αλλά τελών για ναυτιλιακές υπηρεσίες, για την προστασία του περιβάλλοντος, την ασφάλεια των πλοίων και άλλες απαραίτητες υπηρεσίες», εξήγησε ο εκπρόσωπος του ιρανικού υπουργείου Εξωτερικών Εσμαΐλ Μπαγαΐ κατά την εβδομαδιαία ενημέρωση των δημοσιογράφων.
Τραμπ: Πλοία φορτωμένα πετρέλαιο αρχίζουν να βγαίνουν από τα Στενά του Ορμούζ
«Πλοία, πολλά φορτωμένα με πετρέλαιο, αρχίζουν να βγαίνουν έξω από τα Στενά του Ορμούζ. Πηγαίνουν κατά μήκος της νότιας "οδού", που είναι απόλυτα ασφαλής,






