Færre tog mellem København H og Køge Nord, mellem Østerport og Roskilde samt mellem København H og Helsingør.

Nye problemer med sporskifter fører til aflysninger. Arkivfoto: Jens Dresling

Lyt til artiklen

Henter...

Togrejsende i hovedstadsområdet kan få sig en kedelig overraskelse mandag morgen, hvor der kører færre tog på tre strækninger. Det skyldes fejl på flere sporskifter på Københavns Hovedbanegård, der fører til, at DSB ikke kan benytte alle spor i fuldt omfang. Det fremgår af DSB’s hjemmeside mandag morgen.