Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός διασταυρώνουν τα ξίφη τους το βράδυ της Τετάρτης (3/6, 21:00) στο ΣΕΦ, στον πρώτο τελικό της σειράς για την ανάδειξη του πρωταθλητή.Ενόψει του μεγάλου ντέρμπι, ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Εργκίν Αταμάν, εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι η ομάδα του θα παρουσιαστεί έτοιμη να κάνει το πρώτο βήμα προς την κατάκτηση του τίτλου.Παράλληλα, υπογράμμισε πως το πλεονέκτημα της έδρας δεν μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο, εφόσον η διαιτησία παραμείνει αμερόληπτη και ανεπηρέαστη.Την ίδια στιγμή, επισήμανε ότι οι παίκτες του είναι αποφασισμένοι να αντιδράσουν μετά την απογοήτευση που προκάλεσε ο αποκλεισμός τους στα playoffs της Ευρωλίγκας.«Φυσικά, σεβόμαστε τον Ολυμπιακό, μέχρι στιγμής έχουν κάνει μια εξαιρετική σεζόν σε Ευρωλίγκα και πρωτάθλημα. Έχουν σπουδαίους παίκτες, σπουδαίο προπονητή και παίζουν σπουδαίο μπάσκετ. Είμαστε έτοιμοι για τους τελικούς. Όταν παίξαμε κόντρα στον Ολυμπιακό με φουλ ρόστερ, στον τελικό του Κυπέλλου, πήραμε μια καθαρή νίκη», σχολίασε ο Αταμάν.«Τώρα είναι ένας διαφορετικός τελικός, με τον Ολυμπιακό να έχει το πλεονέκτημα της έδρας, αλλά φάνηκε και στην Ευρωλίγκα ότι όταν οι διαιτητές είναι δίκαιοι και δεν επηρεάζονται από την ατμόσφαιρα στο γήπεδο, το πλεονέκτημα της έδρας δεν σημαίνει τίποτα. Μετράει ποια ομάδα θα παίξει καλύτερο μπάσκετ. Θα νικήσουμε ή θα χάσουμε, η σειρά θα έχει και συνέχεια. Θα προσπαθήσουμε να πάρουμε τη νίκη και μόνος στόχος μας είναι η κατάκτηση του τίτλου».Και πρόσθεσε: «Η φετινή μας πορεία στην Ευρωλίγκα ολοκληρώθηκε ως αποτυχημένη, αλλά στον αθλητισμό μπορεί να κάνεις μια σεζόν-θαύμα με τεράστιες επιτυχίες και την άλλη να χάνεις την πρόκριση στο Φάιναλ-4. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς το πρωτάθλημα. Πρέπει να ξεχάσουμε την Ευρωλίγκα, πρέπει να επιβιώνει στις νίκες και στις ήττες. Πρέπει να σκέφτεσαι πάντα το επόμενο βήμα».Για τους Ρογκαβόπουλο, Σλούκα και το αν θα αγωνιστούν, είπε: «Κάνουν θεραπεία. Ο Ρογκαβόπουλος δύσκολα, αλλά ο Σλούκας μπορεί να παίξει. Θα δοκιμάσει αύριο πριν από το παιχνίδι και θα αποφασίσουμε τότε».Όσο για το από πού πηγάζει η αισιοδοξία του ότι ο Παναθηναϊκός θα κατακτήσει το πρωτάθλημα; «Νικήσαμε τον Ολυμπιακό στον τελικό του Κυπέλλου. Η Ευρωλίγκα είναι διαφορετική και πιστεύουμε στις ικανότητες των παικτών μας. Στο δεύτερο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, σε μια φοβερή ατμόσφαιρα, παίξαμε πολύ καλό μπάσκετ, παλέψαμε και αυτό μου δίνει αυτοπεποίθηση. Φυσικά, με όλο τον σεβασμό στον Ολυμπιακό, ο οποίος είναι πρωταθλητής Ευρώπης».
Αταμάν: Μοναδικός στόχος το πρωτάθλημα
Ενόψει του μεγάλου ντέρμπι, ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Εργκίν Αταμάν, εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι η ομάδα του θα παρουσιαστεί έτοιμη να κάνει το πρώτο






