Με αυτοπεποίθηση ενόψει των τελικών της Basket League εμφανίστηκε ο Εργκίν Αταμάν μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του ΠΑΟΚ και την πρόκριση στους τελικούς του πρωταθλήματος.Ο Τούρκος τεχνικός συνεχάρη τον Ολυμπιακό για την κατάκτηση της EuroLeague, ωστόσο υποστήριξε ότι οι «πράσινοι» διαθέτουν καλύτερη ομάδα και θα το αποδείξουν στη μάχη για τον εγχώριο τίτλο.«Νομίζω είμαστε καλύτερη ομάδα από τον Ολυμπιακό και θα το δείξουμε στους τελικούς. Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για την κατάκτηση της EuroLeague, αλλά εμείς θα κατακτήσουμε το ελληνικό πρωτάθλημα», δήλωσε χαρακτηριστικά.Τα λάθη απέναντι στον ΠΑΟΚΑναφερόμενος στον ημιτελικό με τον ΠΑΟΚ, ο Αταμάν παραδέχθηκε ότι η ομάδα του αντιμετώπισε προβλήματα στο πρώτο ημίχρονο, κυρίως στα ριμπάουντ και στα λάθη, ωστόσο παρουσίασε εντελώς διαφορετική εικόνα μετά την ανάπαυλα.«Στο δεύτερο μέρος παίξαμε τέλειο μπάσκετ σαν Παναθηναϊκός. Δείξαμε τον χαρακτήρα μας σε μια δύσκολη ατμόσφαιρα και είμαστε έτοιμοι για τους τελικούς», ανέφερε.Οι απουσίες και το κλίμα στην ομάδαΟ προπονητής του Παναθηναϊκού στάθηκε επίσης στις απουσίες των Σλούκα, Ρογκαβόπουλου και Καλαϊτζάκη, τονίζοντας ότι η ομάδα του απέδειξε το βάθος και τη δυναμική της παρά τα προβλήματα τραυματισμών.Ξεχωριστή αναφορά έκανε στον Τσέντι Όσμαν, ο οποίος πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση στη Θεσσαλονίκη, καλύπτοντας το κενό των απόντων.Παράλληλα, σχολίασε το κλίμα που έχει διαμορφωθεί ενόψει των τελικών, υπογραμμίζοντας ότι ο ίδιος και οι παίκτες του δεν επηρεάζονται από όσα γράφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στον δημόσιο διάλογο.«Δεν μας νοιάζει τι γράφουν στα social media ή κάποιοι δημοσιογράφοι. Ξέρουμε τι θέλουν. Ελπίζουμε μόνο να είναι όλα δίκαια στους τελικούς», είπε.
Αταμάν: «Είμαστε καλύτερη ομάδα από τον Ολυμπιακό»
Ο Τούρκος τεχνικός συνεχάρη τον Ολυμπιακό για την κατάκτηση της EuroLeague, ωστόσο υποστήριξε ότι οι «πράσινοι» διαθέτουν καλύτερη ομάδα και θα το αποδείξουν






