Natuurbeheer: Er leeft een „charismatische bias” bij natuurbeheer: ingrijpen in soortenbeheer is vooral gebaseerd op hoe mensen zich tot een dier verhouden en niet op ecologische schade. Toch zijn ook aaibare invasieve exoten als de wasbeer en eekhoorn niet overal welkom. Hoe moet Nederland daarmee omgaan?