Επιστρέφει τα πυρά ο Ν. Ανδρουλάκης: «Ο κ. Μητσοτάκης είναι “τσάμπας” για τους πολιτικούς του φίλους, αλλά ακριβός για τους πολίτες»
«Έχουμε, λοιπόν, τον πρωθυπουργό να λέει “τσάμπα” τα 35 εκατ. Του φάνηκαν πολλά 30-35 εκατ. ευρώ; Ο κ. Μητσοτάκης είναι “τσάμπας” για τους πολιτικούς του