Ως εκ τούτου, ο Έλληνας τεχνικός πήρε ψήφο εμπιστοσύνης και θα συνεχίσει στον πάγκο της Θεσσαλονικιώτικης ομάδας, καθώς το συμβόλαιό του ανανεώθηκε για τα