‘Regnbuekampen’ mellem Iran og Egypten endte som en stor selvmodsigende, poleret, men dog fredelig fodboldfest. Hvis man ser bort fra de slag, der endnu en gang ramte Fifa.
VM-kampen mellem Iran og Egypten er blevet kaldt ‘regnbuekampen’, fordi den blev spillet i samme uge, som Seattle fejrer LGBTQ+-miljøet. Men ved Lumen Stadion sås kun ganske få regnbueflag. Foto: David Ryder/Ritzau Scanpix
Lyt til artiklen
Henter...
Seattle er en by med stolte pride-traditioner.











