vandaag, 06:23Twee personen op een motor zijn woensdagavond op de vlucht geslagen na een botsing in Arnhem. Rond 21.30 uur kwamen de twee hard in botsing met een personenauto. Ze gingen er na het ongeluk te voet vandoor.Het ongeluk gebeurde op de kruising van de Hoflaan met de Velperweg. De toedracht is nog niet duidelijk: mogelijk reed één van de betrokken voertuigen door rood licht. Na de botsing kwamen de motorrijder en opzittende ten val. Hoewel ze daarbij mogelijk gewond raakten, stonden ze volgens getuigen meteen op en vertrokken ze lopend van de plek van het ongeluk. Het verlaten van de plaats van een verkeersongeval is een strafbaar feit.Niet gevondenDe politie kamde na het ongeluk de omgeving uit, op zoek naar de motorrijder en opzittende. Voor zover bekend zijn zij daarbij niet gevonden. De bestuurder van de auto raakte niet gewond.Meer 112-nieuws brengen we in ons liveblog:Gewonden bij aanrijding • auto meters meegesleurd(opent in nieuw venster)
Tweetal laat motor achter en vlucht na ongeluk
Twee personen op een motor zijn woensdagavond op de vlucht geslagen na een botsing in Arnhem. Rond 21.30 uur kwamen de twee hard in botsing met een personenauto.






