Σε πλήρη διακοπή της κυκλοφορίας στην οδό Ορφέως στο Αιγάλεω προχώρησε η Τροχαία, καθώς συνεχίζεται για δεύτερη ημέρα η επιχείρηση κατάσβεσης της πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε σε εργοστάσιο της περιοχής.Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, η φωτιά δεν εμφανίζει πλέον τη δυναμική που είχε κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας, ωστόσο υπήρξε μία μικρή αναζωπύρωση.Για λόγους ασφαλείας κρίθηκε αναγκαία η πλήρης διακοπή της κυκλοφορίας, τόσο για την απρόσκοπτη κίνηση των πυροσβεστικών οχημάτων όσο και λόγω της αυξημένης διέλευσης φορτηγών στην περιοχή κατά τις πρωινές ώρες.Πού ισχύει η διακοπή κυκλοφορίαςΑρχικά είχε διακοπεί η κυκλοφορία στο ένα ρεύμα της οδού Ορφέως, ωστόσο από τις 10:00 το πρωί η Τροχαία προχώρησε στο κλείσιμο και των δύο ρευμάτων.Η διακοπή ισχύει στο τμήμα της οδού Ορφέως από το ύψος της οδού Νεότητος έως την οδό Αγίας Άννης.Αυξημένη κίνηση στους γύρω δρόμουςΟι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις έχουν προκαλέσει αυξημένη κίνηση στο οδικό δίκτυο της ευρύτερης περιοχής, με την Τροχαία να πραγματοποιεί παρεμβάσεις για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας και την εκτροπή των οχημάτων.Οι αρχές καλούν τους οδηγούς να αποφεύγουν, εφόσον είναι δυνατόν, τη συγκεκριμένη περιοχή και να ακολουθούν τις υποδείξεις των τροχονόμων.Συνεχίζεται η κατάσβεση
Φωτιά σε εργοστάσιο στο Αιγάλεω: Κλειστή παραμένει και στα δύο ρεύματα η οδός Ορφέως μετά την αναζωπύρωση
Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, η φωτιά δεν εμφανίζει πλέον τη δυναμική που είχε κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας, ωστόσο υπήρξε μία μικρή αναζωπύρωση.






