Silifke Cumhuriyet Başsavcılığınca "rüşvet", "ihaleye fesat karıştırma" ve "irtikap" gibi suçlamalarla yürütülen soruşturma kapsamında, jandarma ekipleri tarafından gözaltına alınan 19 kişi dün adliyeye sevk edildi.

Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut’un da arasında bulunduğu 20 kişiden 1'i ise emniyetteki işlemlerinin ardından serbest bırakıldı.

Turgut ile Belediye Başkan Yardımcıları Ezgi Erdağ Demirtaş ve Şerife Yörükçü, Belediye Özel Kalem Müdürü Ersin Servi ile Silifke Belediyespor Kulübü Başkanı Sait Oğuz’un da aralarında bulunduğu 19'u kişi savcılık tarafından sorgulandı.

Savcılık sorgularının ardından nöbetçi sulh ceza hakimliğine sevk edilen şüphelilerden Turgut, Demirtaş, Yörükçü, Servi ve Oğuz dahil 8 kişi tutuklandı.

Hakimlik, 11 şüphelinin ise adli kontrol şartıyla serbest bırakılmasına karar verdi.