Ο Κιρ Στάρμερ ανακοίνωσε την πρόθεσή του να αποχωρήσει από την ηγεσία των Εργατικών και την πρωθυπουργία, ανοίγοντας επίσημα τη διαδικασία διαδοχής στη Βρετανία.Eίναι η τρίτη φορά μέσα σε τέσσερα χρόνια που Βρετανός πρωθυπουργός εγκαταλείπει την εξουσία όχι μετά από εκλογική ήττα, αλλά επειδή το ίδιο του το κόμμα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι μπορεί να έχει καλύτερες προοπτικές χωρίς αυτόν.Τις τελευταίες ημέρες είχαν ενισχυθεί οι φωνές στο εσωτερικό των Εργατικών που ζητούσαν αλλαγή ηγεσίας, καθώς η δημοτικότητα του Στάρμερ έχει υποχωρήσει σημαντικά. Ήδη ο Άντι Μπέρναμ, μέχρι πρόσφατα δήμαρχος του Μάντσεστερ και πλέον βουλευτής, προβάλλει ως το φαβορί για τη διαδοχή, συγκεντρώνοντας τη στήριξη ολοένα και περισσότερων στελεχών και βουλευτών.Oι υποψηφιότητες για την ηγεσία θα ανοίξουν στις 9 Ιουλίου και η διαδικασία θα έχει ολοκληρωθεί πριν από τη θερινή διακοπή των εργασιών του Κοινοβουλίου. Αυτό σημαίνει ότι ο νέος ηγέτης των Εργατικών και επόμενος πρωθυπουργός θα έχει αναδειχθεί πριν από την επιστροφή των βουλευτών στο Γουέστμινστερ τον Σεπτέμβριο. Mείνετε συντονισμένοι για όλες τις εξελίξεις

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.