Jeg er enig med DN i at debatten om norgespris bør forholde seg til fakta og god metodebruk. Det må også gjelde DN selv.Nordmenn bruker strøm til oppvarming, og forbruket avgjøres av hvor kaldt det er, skriver energiministeren. Foto: Gunnar LierTerje AaslandEnergiminister (Ap)Innlegg