Θέση για τη νέα κόντρα που ξέσπασε ανάμεσα στο μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, Άννα Διαμαντοπούλου, και τον δήμαρχο Αθηναίων, Χάρη Δούκα, κλήθηκε να πάρει ο γραμματέας του κόμματος Γιάννης Βαρδακαστάνης.«Έχουμε η αλήθεια είναι, κατά καιρούς, δηλώσεις που λοξοδρομούν τα πράγματα. Εγώ, ως γραμματέας του κόμματος, έχω μια και μόνη υποχρέωση, όχι μόνο στις 5.500 των συνέδρων αλλά και απέναντι σε όλη τη δημοκρατική παράταξη, να καλέσω όλες και όλους ευθυγραμμιστούν απολύτως με τις αποφάσεις του συνεδρίου. Εάν δεν ευθυγραμμίζονται, θα κριθούν από τον δημοκρατικό λαό της χώρας», είπε ο κ. Βαρδακαστάνης, μιλώντας στον ρ/σ «Παραπολιτικά 90,1».Και πρόσθεσε: «Είχα πει όταν ρωτήθηκα με την πρώτη δήλωση του κ. Δούκα ότι ήταν μια άστοχη δήλωση. Και το επαναλαμβάνω ήταν μια άστοχη δήλωση. Όπως άστοχη είναι και η δήλωση της κυρίας Διαμαντοπούλου, διότι η δήλωση αυτή επαναφέρει τη συζήτηση. Και υπ’αυτή την έννοια είναι μια άστοχη δήλωση, ακόμα και αν στο περιεχόμενό της έχει κάποια σοβαρά στοιχεία, που μπορεί και του κ. Δούκα να είχε. Αλλά πρέπει να σας πω ότι υπάρχουν όργανα στο ΠΑΣΟΚ», επισημαίνοντας ότι αμφότεροι «είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τις θέσεις τους εντός του Πολιτικού Συμβουλίου. Τελεία και παύλα».«Εκτός γραμμής»Ερωτηθείς αν τίθεται ζήτημα διαγραφών, ο κ. Βαρδακαστάνης εξήγησε: «Αυτά τα χειρίζεται ο πρόεδρος. Αν είναι να γίνει κάτι, θα το αποφασίσει ο πρόεδρος. Εγώ δεν μπορώ να μιλάω για πράγματα που δεν είναι δική μου αρμοδιότητα. Η δική μου αρμοδιότητα να καλώ όλους σε πλήρη στοχοπροσήλωση. Οτιδήποτε βγαίνει εκτός από την στοχοπροσήλωση είναι εκτός γραμμής, του συνεδρίου όχι δική μου».
Γ. Βαρδακαστάνης: Άστοχες οι δηλώσεις Διαμαντοπούλου-Δούκα, να ευθυγραμμιστούν απολύτως με τις αποφάσεις του συνεδρίου
«Έχουμε η αλήθεια είναι, κατά καιρούς, δηλώσεις που λοξοδρομούν τα πράγματα. Εγώ, ως γραμματέας του κόμματος, έχω μια και μόνη υποχρέωση, όχι μόνο στις 5.500






