To af pølserne har god kødsmag. Resten har mærkeligt skind, fejl i farsen eller er for neutrale i smagen. Dommerne er skuffede over pølser fra økologi og friland.

Lyt til artiklen

Henter...

Når han køber mad, der enten er økologisk eller fra dyr, der har levet et godt liv, så forventer han, at producenten har gjort sig umage. Sådan lyder i hvert fald logikken fra testdommer, kok og underviser på Hotel- og Restaurantskolen Thomas Rønsch Toftdahl.

Men det finder han ikke. Efter at have smagt på grillpølser, der enten er økologiske eller fra frilandsdyr, er han faktisk skuffet.