Διευκρινίσεις για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε τη ζωή της η νοσηλεύτρια στο Νοσοκομείο Ναυπλίου έδωσε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, τονίζοντας ότι το τραγικό περιστατικό δεν συνδέεται με επεισόδιο βίας από Ρομά.Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο υπουργός Υγείας αναπαρήγαγε δήλωση του προέδρου του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Ναυπλίου, Βασίλη Μπαβέλλα, σύμφωνα με την οποία οι συγγενείς του 8χρονου παιδιού που μεταφέρθηκε αναίσθητο στο νοσοκομείο δεν επέδειξαν επιθετική συμπεριφορά προς το προσωπικό.Όπως ανέφερε ο κ. Μπαβέλλας, οι συγγενείς «φώναζαν και έκλαιγαν», καθώς πίστευαν ότι το παιδί είχε καταλήξει, κάτι που τελικά δεν ίσχυε.«Το περιστατικό με τον θάνατο της νοσηλεύτριας μας και τους Ρομά και τους συγγενείς τους που έκαναν φασαρία δεν σχετίζονται, όπως γράφτηκε χθες. Δεν ήταν επιθετικοί, όμως φώναζαν και έκλαιγαν, γιατί είχαν ένα 8χρονο παιδί αναίσθητο μαζί τους και νόμιζαν ότι είχε πεθάνει», ανέφερε χαρακτηριστικά.Ο πρόεδρος των εργαζομένων σημείωσε ακόμη ότι ένα έκτακτο περιστατικό μπορεί να δημιουργήσει μεγάλη πίεση στο νοσηλευτικό προσωπικό, προσθέτοντας ωστόσο ότι η συγκεκριμένη νοσηλεύτρια «δεν έπρεπε να βρίσκεται εκείνη την ώρα στο ΤΕΠ, καθώς το νοσοκομείο δεν εφημέρευε».Η ανάρτηση του υπουργού ΥγείαςΟ Άδωνις Γεωργιάδης τόνισε ότι διερεύνησε προσωπικά την υπόθεση και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν πρέπει να αποδοθούν ευθύνες στους Ρομά που βρίσκονταν στο νοσοκομείο και αγωνιούσαν για το παιδί τους. «Δεν πρόκειται περί περιστατικού βίας προς εργαζομένους μας. Περιστατικά τέτοιας φύσεως έχουν συμβεί, αλλά όχι χθες», υπογράμμισε ο υπουργός Υγείας.Ο κ. Γεωργιάδης έκλεισε την ανάρτησή του εκφράζοντας τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια της νοσηλεύτριας.Αναπαράγω την δήλωση του Προέδρου του Συλλόγου εργαζομένων του Νοσοκομείου Ναυπλίου κ. Βασίλη Μπαβέλλα για το χθεσινό τραγικό περιστατικό με τον θάνατο της νοσηλευτού στο Νοσοκομείο από ανακοπή:«Το περιστατικό με τον θάνατο της νοσηλεύτριας μας και τους Ρομά και τους συγγενείς…— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) June 16, 2026Η ανακοίνωση της ΠΟΕΔΗΝΑξίζει να σημειωθεί ότι σε χθεσινή ανακοίνωσή της η ΠΟΕΔΗΝ έκανε λόγο για «δεκάδες Ρομά, που έβριζαν και φώναζαν», προσθέτοντας ότι η 55χρονη νοσηλεύτρια «δεν άντεξε την πίεση».Ακολουθεί η ανακοίνωση:«Σήμερα χάσαμε μια πολύ καλή και αγαπητή συνάδελφο.