Et SAS-fly på vei fra Oslo til New York måtte søndag snu og returnere til Gardermoen. Passasjerene venter nå på at flyet skal kunne ta av igjen.NTBPublisert: 14.06.2026 14:55 | Oppdatert: 14.06.2026 15:21En NTB-reporter var om bord på flyet da det gjorde en u-sving etter en halvtime i luften.– Det er mange Norge-supportere om bord, men det er to dager til kamp, så alle tar forsinkelsen med ro, sier han.Problemer med vanntanken var årsaken til returen. Det var blant annet ikke mulig å spyle ned i toalettene.– Planen er å gjøre de utbedringene som trengs i løpet av et kort bakkeopphold og deretter fortsette reisen, sier pressesjef i SAS, Øystein Schmidt, til TV 2.Flyet var utenfor Bergen da det snudde kursen.