Το πράσινο φως για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών έως 530 εκατ. ευρώ άναψε η Έκτακτη Γενική Συνέλευση της εισηγμένης, προκειμένου τα κεφάλαια που θα αντληθούν να στηρίξουν τη συμμετοχή της στην ΑΜΚ του ΑΔΜΗΕ, ύψους 1 δισ. ευρώ.Η απόφαση αποτελεί το πρώτο ουσιαστικό βήμα για την υλοποίηση του συνολικού σχεδίου χρηματοδότησης του Διαχειριστή, δεδομένου ότι η ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών ελέγχει το 51% του μετοχικού του κεφαλαίου.Η Γενική Συνέλευση ενέκρινε την κατάργηση των δικαιωμάτων προτίμησης των υφιστάμενων μετόχων και εξουσιοδότησε το Διοικητικό Συμβούλιο να καθορίσει τους επιμέρους όρους, τη δομή, το χρονοδιάγραμμα και τον τρόπο διάθεσης των νέων μετοχών.Η αύξηση θα γίνει με καταβολή μετρητών και δυνατότητα μερικής κάλυψης, μέσω της έκδοσης έως 250 εκατ. νέων κοινών, ονομαστικών, άυλων μετοχών. Όπως αναφέρθηκε στη Γενική Συνέλευση, η εταιρεία έχει ήδη ασκήσει το δικαίωμα προτίμησης στην αύξηση κεφαλαίου του Διαχειριστή, αναλαμβάνοντας 510 εκατ. νέες μετοχές, ονομαστικής αξίας και τιμής διάθεσης 1 ευρώ ανά μετοχή, με συνολικό τίμημα 510 εκατ. ευρώ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.






